مهره مار

خرید مهره مار

مهره مار

خرید مهره مار

مهره مار هندی

هنگام جفت گیری مارها از هر کدام یک از مارها یک جسم ژله مانندی ترشح میشود که در همان چند ثانیه اول حالت این ژله ها تبدیل به یک جسم سفت میشود که به آن جسم یا سنگها مهره مار گفته میشود.

مهره ماری که از مار نر ترشح میشود (آکو) و مهره ای که از مار ماده ترشح میشود (وادا) نام دارد.

پیشینه و پیدایش مهره مار به سالیان سال ها برمیگرددکه در کشور هندوستان مارگیران هنگام جفت گیری مارها این مهره ها را جمع آوری میکردند و به نزد پادشاهان و شاهزادگان می بردند ، که به مرور زمان با گسترش علم متافیزیک و علوم غریبه جمع آوری و فروش مهره مار به یک سنت و آئین در هندوستان تبدیل شده است.

پادشاهان هندی از مهره مار به خاطر قدرت افسونگری بالا و ایجاد اعتماد به نفس فوق العاده و برای پیروزی در جنگها استفاده میکردند.

از زمان های قدیم مهره مار وجود داشته و هست ولی چون در آن زمان بدست آوردن مهره مار کار بسیار دشواری بود در نتیجه با قیمت های بسیار بالایی بفروش میرسید ولی امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی در کشور هندوستان مکان هایی برای پرورش مار (برای بدست آوردن مهره مار جفت) وجود دارد که در این مکان ها میتوان مهره مار را بصورت انبوه مشاهده کرد.

اصالت مهره مار مختص کشور هندوستان میباشد چون مهد انواع مارهای افعی،کبری و شاه کبری این کشور است.

 

مهره هایی که از مارها تهیه میشود باید حتما حتما جفت باشد یعنی ((آکو)) و ((وادا)) تا عملکرد و نتیجه بهتری داشته باشد


کار اصلی مهره مار جذب انرژی های مثبت اطراف میباشد که این امر باعث خوشبختی ، جذابیت ، خوش شانسی، ایجاد محبت بین افراد و .... میشود، که این عمل جذب انرژی مثبت توسط مهره مار در علم سنگ درمانی به اثبات رسیده است.

مهره مار چیست

تا کنون هیچ علت و راحی برای تست کردن مهره مار توسط بزرگان و درویشان هندوستان در این باره اعلام نشده است.گاها در برخی از موارد مشاهده میشود که روشهایی چون انداختن مهره ها داخل سرکه ،گذاشتن مهره زیر پوست که کار بسیار خطرناکی میباشد و باعث عفونت پوست میشود یا مورد بعدی که ایستان در نانوایی و نچسبیدن نان در تنور و ... که تمامی این موارد از دیدگاه علم متافیزیک و سنگ درمانی کاملا رد شده و ملاک بر اصالت مهره مار نمیباشد.

تنها موردی که میتواند اصالت مهره مار را اثبات کند فقط گذر زمان (40 روز ) میباشد که در این مدت مغناطیس طبیعی بدن (از دیدگاه و علم سنگ درمانی) توسط مهره مار تقویت شده و باعث جذب انرژی های مثبت اطراف توسط صاحب مهره مار میشود.

در هنگام خرید مهره مار توجه داشته باشید که مهره ها جفت باشند و اگر سایز مهره ها متفاوت باشد هیچ مانعی ندارد چون مهره ای که از مار مذکر ترشح میشود کمی بزرگتر از مهره ای است که از مار مونث ترشح میشود و اندازه مهره ها تقریبا 2 الی 3 برابر یک لپه میباشد.

مهره مار جفت با استفاده از ذکر مخصوص و مشخصات منحر به فرد صاحب مهره مار بنام وی زده میشود. که در مرحله اول 40 روز زمان لازم است تا قدرت مغناطیس مهره ها با مغناطیس شخص صاحب مهره مار اخت پیدا کرده و به مرور زمان قدرت جذب انرژی های مثبت افزایش یابد. در مدت این 40 روز به مرور زمان مغناطیس بدن توسط مهره ها تقویت شده و شخص احساس سبکی و آرامی و اعتماد به نفس میکند که این امر کاملا طبیعی بوده و نشانگر سازگاری مهره مار با صاحبش است.

خرید مهره مار

تاثیرات و خواص فوق العاده مهره ی مار:

1) جذب انرژی های اطراف و انتقال آنها به صاحب مهره مار

2) تقویت مغناطیس طبیعی بدن

3) افزایش اعتماد به نفس در فرد

4) جذاب شدن فرد بین دوستان و آشنایان

5) احساس سبکی و آرامش مطلق

6) حس برتری فرد نسبت به دیگران

7) نگرشی مثبت به زندگی روزمره

8) گره گشای مشکلات

9) آشتی بین افراد و زنذگی مشترک

10) خوش شانسی و خوش اقبالی

11) بخت گشایی

12) رفع افسردگی

.

.

.

ناموس کفتار اصل

طلسم ناموس کفتار آلت کفتار ماده است که بریده و آیین خاصی روی آن انجام می دهند سپس به شیوه خاصی خشک می کنند تا انرژی موجود آن از بین نرود .

از قدیم در ایران به عنوان وسیله ای برای جذب و جلب توجه جنس مخالف استفاده می شده علاوه بر آن در حالت عمومی در روابط اجتماعی و روابط کاری کاربرد فراوان دارد و مشکلات عاطفی را به صورت باورنکردنی حل می کند .

بهترین نمونه طلسم ناموس کفتار مختص کفتار پاکستانی است و اغلب از این منطقه وارد بازار ایران می شود .

فرج کفتار ذکر خاصی دارد و حتما باید روی آن انجام گیرد تا کارایی خود را بصورت همیشگی حفظ کند .



تشخیص فرج کفتار اصل و نا اصل بسیار دشوار است ولی راحتترین راه خرید تضمینی این محصول می باشد .

فروشگاه ما این محصول را نیز همانند سایر محصولات موجود با ضمانت نامه کتبی برای شما عزیزان ارسال می کند تا هم از جهت اصالت و هم از لحاظ کارایی از محصول خریداری شده اطمینان داشته باشید .

ناموس کفتار اصل – فرج کفتار – ناز کفتار – آلت تناسلی کفتار ماده



ست کامل طلسم جذابیت،بخت گشایی و رزق وروزی

این پکیچ ویژه و فوق العاده شامل مهره مار ، خرمهره ، ناموس کفتار و دعای مخصوص و اختصاصی میباشد.

این 3 محصول کاملا مکمل همدیگر بوده و استفاده همزمان از محصولات باعث بالا رفتن کارایی و تقوییت مغناطیس طبیعی بدن می شود.خرید مهره مار اصل

بالای 85% از مشتریان از کارایی و تاثیرات فوق العاده این پکیچ اعلام رضایت مندی و خوشنودی کامل کرده اند و فروشگاه ایرانی 20 مفتخر است این پکیچ ویژه را با قیمتی مناسب عرض کرده و ضمانت تضمینی برای کارایی این پکیچ را برای مشتریان عزیز ارائه دهد.


خرمهره اصل پاکستانی

خر مهره در اصل قسمت خاصی از گردن حیوان خر می باشد که از استخوان نخاعی آن حیوان جدا شده و تراش داده می شود . روایات زیادی در رابطه با خر مهره و اثرات و انرژی های آن وجود دارد که در اینجا مهمترین آنها را توضیح خواهیم داد .

خر مهره در اصل برای زبانبندی افراد حسود و نیز در امان نگه داشتن صاحب آن از هرگونه چشم زخم به کار می رود . در واقع افرادی که در محیط اطراف شما می باشند در صورت مشاهده پیشرفت شما ( چه از لحاظ مالی و رونق کسب و کار و چه از لحاظ گشایش بخت ) به صورت ناخود آگاه به شما حسودی خواهند کرد که باعث خواهد شد انرژی های منفی از سمت آنها بر شما وارد شده و جلوی پیشرفت شما را بگیرند.


کار اصلی خر مهره دفع نمودن انرژی های منفی اطرافیان می باشد . این انرژی های منفی به سرعت میتوانند بر زندگی شما تاثیر منفی گذاشته و پیشرفت شما را متوقف نمایند .

دقت داشته باشید که تفاوت عمده ی خر مهره با مهره ی مار این است که مهره ی مار به شما انرژی مثبت داده و به اطرافیانتان ( به نفع شما ) انتقال می دهد و خر مهره انرژی های منفی اطراف را از شما دفع می کند . این دو می توانند مکمل خوبی برای شما باشند .

و اما کارایی خر مهره در رونق کسب و کار و بیشتر شدن روزی چیست ؟

 

همانگونه که گفته شد اصلی ترین دلیل عدم پیشرفت شما نظر بد و چشم زخم اطرافیان شما می باشد و در صورتی که بتوانید این انرژی ها از خود دفع نمایید دلیلی برای عدم پیشرفت و کم بودن روزی نخواهید داشت .

اندازه خر مهره اصل تقریبا کمی بزرگتر از یک بند انگشت می باشد .

توجه داشته باشید که ما در اینجا از نوشتن مطالب تکراری و کپی برداری شده پرهیز نموده ایم لذا تمامی نوشته ها از روی تجربه ی چندین ساله و گفته های معتبر می باشد .